Nejlepší inzerát, který dozajista zaujme cílovou skupinu, je hned takový, který má slovo „penízky“, „korunky“, „maminky na MD“, „mlsáte“ a „těhulky“. Někteří lidé dostávají husí kůži jenom ze samotného vyslovení těchto zdrobnělin, jejichž uživatelky bychom nejraději viděli někde daleko od nás, spolu s jejich dětmi. Není se ale čemu divit, manželé nebo druzi jsou často ne příliš výděleční a do domácnosti se zkrátka každá ta koruna hodí. Pokud bychom také přemýšleli o státní podpoře, ta také není zrovna velký zázrak. Proto se tyto ladné bytosti uchylují k tomu nejhoršímu, co ještě doteď přetrvává od minulé éry 90. let – divných přivýdělků.
Pracuji z domova a jsem šťastná
Je to prodávání bonbónů, kosmetiky TianDe, nejrůznějších hubnoucích přípravků a podobných ptákovin, kterých není těžké se zmocnit a dále prodat. Jedná se většinou o nepříliš kvalitní produkty, které se ale z nějakého důvodu neprodávají na e-shopech ani v obchodech, ale musí být prodávané právě přes tyto divné skupinky osob s vysokou školou života. Ať už je to pokoutná kvalita nebo i ta skutečnost, že jinak by si jejich výrobky do ruk tisíců zákazníků cestu přes konkurenci nenašli – takhle totiž dostanou punc „zakázaného ovoce“, o kterém nechtějí tradiční řetězce mluvit a celá záležitost je tak přeci jen lákavější na utrácení peněz.
Letadlo? Prosím, jedině s padákem
Že nikoho nepřekvapí, že čím vyšší pozice v hierarchii, tím více výdělků, to už je zkrátka nutné očekávání u těchto firem. Proto se neustále kromě odbytu zboží shání také další husy do hejna, které budou schopné nejdříve obětovat několik tisíc, aby se to pak hubánkům vrátilo desetkrát. Starší členové nutí ty mladší do neustálého prodávání, pochopte, od toho se odvíjejí jejich výsledky, a následně je také lákají na nábor dalších, protože i oni mohou těžit z jejich prodeje. A tak se pyramida neustále rozrůstá, dokud se něco záhadného nestane. U těchto výrobků se ale nic nestane, protože odbyt nikdy nebude tak velký, aby to s takovouto konstrukcí zamávalo.